سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رستای بی همتای من

7 اردیبهشت تولد مامان

1392/4/30 14:33
نویسنده : مامان
344 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز روز تولد من بود،وقتی بابایی از سر کار به خونه اومد گفت که امروز می خواد واسه من تولد بگیره،من سورپرایز شدم چون فکر می کردم هیچ گونه تدارکی ندیده باشه،ولی بعد فهمیدم که از خیلی وقت پیش هدیه تولد رو خریده بوده و برای اون روز هم کیک رو از قبل سفارش داده،این عکس مربوط به تولد هست که یه شمع صفر هم واسه تو گذاشتیم که باهاش عکس بگیری خوشگلم،بعد از بریدن کیک و گرفتن عکس و هدیه که یک انگشتر خوشگل بود، بابایی گفت که شام رو  بیرون بخوریم،حدودا ساعت 10 بود که به رستوران رفتیم وقتی وارد رستوران شدیم عموهای فیتیله ای رو دیدیم که دارن به رستوران میان آخه اون شب فرهنگسرا جشن بود و عموها رو دعوت گرفته بودن تا برنامه اجرا کنند،بعد از شام با عموها عکس گرفتیم.عشق مامان اینم خاطره تولد من و هفت ماهگی شما.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)