سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

رستای بی همتای من

تولد پنج سالگی مبااااااااارک

1395/8/1 10:21
نویسنده : مامان
409 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبااااارک

 

سلاااام عشق مامان

عزیزم،نفسم خوووبی

 

وای خیلی منو ببخش بابت تاخیرات طولانی.....

رستای ماه من تولدت مبارک باشه،یک سال دیگه گذشت با کلی خاطره.

 

امسال روز تولدت مصادف شد با ایام عزاداری امام حسین (ع) به همین دلیل من مجبور شدم چند روز قبل از شروع ماه محرم یعنی روز هفتم مهر واست تولد بگیرم.

 

اولین تولدت بود که تهران بودیم و مامانی و خاله های مهربون هم توی جشن شرکت داشتند،البته اینو بگم تولد امسالت با حضور عضو جدیدی که به خانواده ما پیوسته بود برگزار شد،عمو مسعود که خیلی هم دوستش داری.محبتمحبت

 

جا داره همین جا به خاله مرضیه جون و عمو جون تبریک بگیم،ان شاالله که خوشبخت شن و همیشه خوشحال و شاد و سالم در کنار هم زندگی کنند.

کلی خوش گذشت و کلی هم با پدرام جووون رقصیدی و حسابی شادی کردید.

دختر عزیز من امیدوارم و از خدای مهربون میخوام که همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشی و بتونی از درون شاد باشی و این شادی رو هم به دیگران منتقل کنی.

 

اینم چند عکس مربوط به تولد..........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیزم با شروع ماه مهر شما هم به مهد کودک رفتی و کلی دوست جدید پیدا کردی.

 

نکته تربیتی:

تفاوت والدینی که به فرزندشان آزادی میدهند با والدین بی بند و بار چیست؟

والدینی که به فرزندشان ازادی میدهند برای فرزندشان مرز می گذارند.مرز آنجاست که اجازه نمی دهند فرزندشان به خود یا دیگری آسیب بزند یا به حقوق دیگری تجاوز کند.

اما والدین بی بند و بار یا از روش بی توجهی استفاده می کنند یا از کار فرزندشان استقبال می کند. دسته اول فرزندان با اعتماد به نفس بالا تربیت می کنند و گروه دوم فرزندان لوس.(دکتر هلاکویی)

 

پسندها (1)

نظرات (0)