سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رستای بی همتای من

پایان هشت ماهگی

1392/5/7 13:15
نویسنده : مامان
357 بازدید
اشتراک گذاری

 رستای خوشروی من،عزیزم دیروز پانزدهم تیر ماه سالگرد ازدواج من و بابا بود و امروز هفدهم تیر نه ماهگی شما تموم شده و وارد ده ماه شدی وای که چقدر زمان زود میگذره.این عکس مربوط به اولین روز ده ماهگیت هست عزیزم.

 

  این ماه خیلی شیطنت میکنی واسه همین نیاز به مراقبت بیشتری داری،باید حواسم باشه چیزی رو تو دهان نکنی،با رورروکت حرکت میکنی و همه جا میری و دنبالم میای ،وقتی به آشپزخانه میرم تا واست غذا بیارم و از دیدت پنهان میشم گریه میکنی و لی من سریع خودمو بهت نشون میدم،عزیزدلم ،مامان که هیچ وقت تو رو تنهات نمیذاره و دورادور حواسم بهت هست،شیطنتات رو دوست دارم عزیزم.

  

دختر نازم به دلیل کمبود وقت و مشغله زیادی که دارم نمیتونم هر روز به وبلاگت سر بزنم و مطالب رو وارد کنم ولی یادداشت مربوط به هر روز رو مینویسم تا سر فرصت به وبلاگت منتقل کنم.دوست دارم تمام اتفاقات و کارهای جدیدی رو که انجام میدی توی وبلاگت ثبت بشه تا آینده اونا رو بخونیم و لذت ببریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شایان و پرنیا
1 مرداد 92 17:43
ای گلمممممممم ای جااان مامانی برای دخملت اسپند دود کن ..هزار ماشالله بهش عزیزم دخملم تو فستیوال زیباترین کودک ایرانی شرکت کرده ..بیا به وبلاگش و عکسش رو ببین اگه دوست داشتی بهش رای بده لطفا اگه. رای دادی خبرم میکنی؟