سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

رستای بی همتای من

جشن بزرگ عید غدیر

1392/8/7 16:07
نویسنده : مامان
218 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دختر ناز و مامانی خودم، دیشب توی شهرک جشن عید غدیر برگزار شد و گروههای هنری از تهران دعوت شده بودندو  این جشن رو برپا کردند ،علی لهراسبی هم کنسرت اجرا کرد که خیلی  باشکوه بود بهمون  خیلی خوش گذشت.توی جشن دائم در حال دست زدن و بالا پایین پریدن بودی عزیزم و خیلی هم شاد بودی این اولین کنسرتی بود که شما رفتی و از نزدیک تماشا کردی، اصلا هم بی تابی نکردی و تا آخر برنامه ها رو مثل آدم بزرگها نگاه کردی عزیز دلم.از این مراسم ها زیاد برگزار میشه ولی این اولین بود که  سه تایی رفتیم و حسابی بهمون چسبید.البته صدای موسیقی به حدی بود که ما مجبور شدیم  دستمال کاغذی توی گوشهات بگذاریم تا صدای کمتری به گوشت برسه.

اینم یه عکس که قبل از رفتن به جشن ازت گرفته شد:

دختر ماه من این روزها خیلی تحرکت زیاد شده و مدام از این اتاق به اون اتاق در حال حرکت هستی  دستت رو به همه جا میگیری تا بلند شی بایستی، حتی زمانی هم که مامان میخواد یه کوچولو واسه خودش استراحت کنه دستت رو میگذاری روی شکمم و می خوای که بایستی،عزیزدلم آخه اینجوری که نمیشه بایستی مامان جون لبخند خلاصه از هر راهی که شده میخوای بایستی وروجک من. امان از وقتی که میخوام نماز بخونم مدام چادرم  رو میکشی و موقع سجده رفتن دستت رو میگذاری روی کمرم و می خوای که بایستی،یا اینکه جلوی من روی جانماز مینشینی، ای وروجک بلا.

 اما حاضر نیستم تمام این شیطونی ها رو با ذره ای  بدخلقی و یدحالی تو عوض کنم،ولی یه چیزایی هست که باید یه دوره  طی بشه و قابل اغماض نیستند مثلا همین در آوردن دندانها که چند روزی هست حسابی تو رو کلافه کرده و خیلی بهانه گیر شدی و کلی تو رو اذیت میکنه؛کاش میشد تمام این دردها رو مامان به جای تو میکشید اگر چه این ناآرومی تو منو کلی ناراحت میکنه، الهی قربونت برم مامان جون.ان شاءالله که هرچه زودتر دندون نیش بیرون بیاد که راحت شی مامانم.

 جارو برقی رو که روشن میکنم در تمام طول مدتی که در حال جارو کردن هستم دنبال ماشین میای و دستت رو روی دکمه فشار میدی و خاموشش میکنی،آخ از دست رستایی،مثل موش کوچولو میمونی و همه جا میری خوردنی من.

از خدا می خوام که همیشه سالم باشی و در حال شیطنت کردن عمر من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مهسا
8 آبان 92 17:07
خداحفظت کنه عزیزم
خداپشت پناهت باشه
خدایا مراقب کوچولوی ما باش الهی آمین