سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رستای بی همتای من

در تدارک جشن تولد

1392/8/7 14:57
نویسنده : مامان
943 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر گلم،این روزها کارهام خیلی زیادتر شده و داریم خودمون رو برای تولد تک ستاره زندگیمون آماده میکنیم آخه هفت روز بیشتر به پایان دوازده ماهگیت نمونده،اصلا باورکردنی نیست چون خیلی سریع گذشت و تو داری یکساله میشی عزیزم ،یه موضوع دیگه هست که باید بدونی و اینکه ما هفته آینده ان شاالله به مشهد میریم.

اول قرار بود که پروازمون هفدهم باشه و تصمیم بر این بود که مشهد یه تولد کوچولو توی هتل بگیریم و بعد از اینکه بر گشتیم واست مفصل تولد بگیریم ولی الان که تاریخ رفتمون هجدهم شده می خوام که همینجا واست تولد بگیرم و دوستان و فامیل رو دعوت کنم.

 اگر چه چون در عرض چهار روز یهو برنامه عوض شد و از مدتها پیش قرار به این بود که هفدهم مشهد هستیم  و بعد از برگشت باید واست تولد بگیریم نمیتونم با توجه به محدود بودن زمان و کمبود امکاناتی که در اینجا هست  اونجوری که دلم میخواد واست تولد بگیرم و مجبورم به همین امکانات محدود اکتفا کنم،چند ماه پیش به سایت تم تولد هم سر زدم و تمام تم ها رو دیدم اتفاقا تم های دخترونه خیلی زیبایی هم بود ند که می خواستم واست انتخاب کنم ولی خداوند می خواست که روز تولدت رو در جوار امام رضا باشیم که این از هر چیز دیگر باارزش تر هست عزیزم و این از خوش قدم بودن و خوش اقبال بودن تو هستش عزیزدل مامان.دوست دارم با همین امکانات کم هم بهترین تولد رو واست بگیرم .

خدایا کمکم کن که بتونم اونجوری که دوست دارم تولد رو برگزار کنم.

مامان جون خودم واست کارد رو برا بریدن کیک و رقص کارد تزئین میکنم و با ریسه و بادکنک و چراغهای چشمک زن همه جا رو می آرایم .

 

 

عزیزدلم تولدت مقارن هست با روز جهانی کودک یعنی روز جهانی رستای من.

قلبپس از الان هم تولد و هم روز جهانیت رو بهت تبریک میگم عشقم.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
19 مهر 92 15:30
چقدر نازههههه






مرسی دختر دایی عزیزم مهسا جون که اومدی به وبلاگ رستا جون سر زدی و پیغام گذاشتی خوشحال میشم باز به وبلاگ سر بزنی.