سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رستای بی همتای من

کارهای جدید رستا جونمممممممممممم

1392/8/15 10:09
نویسنده : مامان
527 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دختر مهربون خودم خوبی مامان،خواستم  از کارهای جدیدی که یاد گرفتی و اونارو به خوبی انجام میدی برات بنویسم.

وقتی که میگیم کلاغ پر دو تا انگشتهای سبابه ناز و کوچولوت رو میگذاری روی زمین و بعضی مواقع هم توی هوا نگه میداری،فقط یه موقعهایی انگشت رو  بالا میاری ولی بعد از کلاغ پر دست میزنی و میخندی بغل

 

 

خوب واست بگم که توپ بازی رو از کوچولوتر که بودی دوست داشتی و هنوز هم کلی خودتو با اون سرگرم میکنی مخصوصا توپ بزرگ یوگا.

ماشین بازی رو هم دوست داری ،وقتی واست سی دی قاصدک میگذارم گوش میدی و بعضی کلماتش رو بیان میکنی مثل:دست رو میگی دت و بعدش هم دستت رو به من نشون میدی ای جانم عزیزم باهوش مامان،

یا اینکه چشم رو چش بیان میکنی،معنی جملات بیا  برو  بده  بیار رو  به خوبی میفهمی وقتی میگم بده اون چیزی رو که توی دستت هست به سمت من میگیری اما اونو رها نمیکنی و احساس مالکیت و تعلق کامل بهش داری،باشه مامان جون واسه خودت باشه عزیزم.

 

یه کم از شیطنتات بگم وروجک من،به خاطر کنجکاوی شما بابا جون مجبور شدن تمام دستگیره های کشوها و کمدارو باز کنن که شما دیگه نتونی سرکشوها بری تمام لباسها و کتابهاتو بیرون بریزی و نامرتب کنی،آخه عزیزم چرا کارهای منو زیادتر میکنی  و من مجبور میشم کلی وقت صرف کنم واسه تا زدن و چیدن توی کشوها،بازیگوش من کلا بهم ریختن لباس رو خیلی دوست داری آخه سبد لباسهای تمیزی رو که از روی جالباسی جمع میکنم رو هم بهم میریزی من چیکار کنم از دست تو شیطون بلا،گریه کنم یا بخندم.گریهلبخند

داریییییییییییییییی چیکار میکنیییییییییییییی!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قهقهه

 

 

راه آشپزخونه رو هم  مسدود کردیم که دیگه نتونی بری سراغ ماشین لباسشویی و یخچال و کلی چیزای دیگه که اونجاست و ممکنه خطرناک باشن،وای از دست خوشمزگیهای تو ،باور کن الان که در حال نوشتن هستم شما رو از زیر میز و زیر صندلی خودم در حال ایستاده درت آوردم قربونت برم با این کارهای بامزه اتخوشمزه

ببین اینجا رو !!!!!!!!!!!چیو میخوای برداری بخوریقهقهه شیشه شیرتو میخوای جون دلمممممم عزیزمممممقهقهه

 الهی قربونت برم دقیقا دست گذاشتی روی شیشه شیرت و میخوای بر داریش عزیزدلمممممممم میخورم تو رو.

 

قبلا گفتم دوباره تکرار میکنم،عاشق کتابی و تازگی مثل آدم بزرگا ورق میزنی همونجوری که ورقهاش سریع برگ میخورن  و از صداش خوشت میاد خوشگل مامان ،الهی فدات شم.

 

از پامپرد  (pampred)  بودنت هم که قبلا گفتم؛پامپرد به معنی لوس و نانازی هست عزیزم ،وقتی بهت نگاه میکنیم کلی خودت رو لوس میکنی و می خندی و سریع اکشن میگیری و عکس العمل نشون میدی مثلا با خنده چهاردست و پا سریع به طرفمون میای قربون تو بره مامان.

 

دوست داری که باهات بازی کنیم و وقتی همبازیت میشیم زمان بیشتری صرف بازی میکنی نسبت به مواقعی که تنهایی مشغول بازی هستی.

 

 فرشتهفرشتهفرشته

 وای از زمانیکه چیزی روی زمین افتاده باشه،هر چیزی رو که ببینی سریع به سمت دهان میبری و من باید هر روز یه جارو بکشم تاخدای ناکرده چیزی رو توی دهان نکنی درواقع یه وقتهایی کار جارو برقی رو انجام میدی و همه چیزو میکنی توی دهان این کارت از جمه کارهایی هستند که نیاز به مراقبت زیادی داره.

 

و در آخر از یک کار خیلی بانمک واست بگم که وقتی من و بابایی می خندیم شما هم دقیقا همونجور و با صدای بلند می خندی جانمممممممممممم قهقههخیلی این حرکت بامزه هست حتی وقتی هم که دارم با تلفن صحبت میکنم و میخندم باز این کارو انجام میدی مامانم.ماچماچماچماچقلبقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی نی نی ها
1 آذر 92 17:56
باسلام وتبریک به خاطر وبلاگ قشگتون اگه وبلاگ نی تون ازاین هم زیبا تر بشه این کار به ما بسپارید ساخت آلبوم عکس نی نی شما از یک ماهگی تا الان وحرکت عرضی اون در بالای وبلاگ برا مشاده بازدید کنندگان درضمن اگه دوس دارین لینکدونی عکس نی نی هم داشته باشیددروبلاگ طرف چپ پایین و تکون خوردن عکس با رفتن موس روی عکس همه این کارها فقط با 5تومن برای مشاهده نمونه کارها به وبلاگ ما مراجعه کنید نحوه گرفتن پول بصورت شارژ میباشید که بعداز تحویل سفارش گرفته میشود چنانکه قصده سفارش دارید در بخش نظرات وبلاگ به ما اطلاع بدین یا بصورت ایمیل باما در تماس باشید ramin_9515@yahoo.com
خاله مرضیه
22 بهمن 92 19:37
الهی قربونت برم من دلم واست یه ذره شده مرسی خاله جون کاش شما هم مثل ما زیاد به خونمون میومدید