سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رستای بی همتای من

پایان سیزده ماهگی و گلچین عکسهای رستا جون در یک سالگی

1392/9/11 0:17
نویسنده : مامان
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

"السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)"

 

دختر نازم پایان سیزده ماهگیت مصادف شد با ایام سوگواری امام حسین(ع) و ماه محرم،از امام حسین (ع) میخواهم که همیشه در زندگی  یار و یاور و مددکارت باشد.

 

سلام نی نی کوچولوی من،چطوری عزیزم ،خوبی؟ورود به چهارده ماهگی رو بهت تبریک میگم .

یک نشانه از بزرگتر شدنت هم پدیدار شده و اون درآوردن دو دندون دیگه در قسمت بالاست البته فعلا نوک زده و خیلی تورو اذیت میکنه و باعث شده  غذا نخوری و یه کوچولو مامان و بابا رو اذیت کنی دختر گلم.

 

 

چند روز بود که مامانی و خاله مرضیه مهمان خونه ما بودند و ما رو خیلی خوشحال کرده بودند و کلی کارهای جدید هم توی این چند روز یاد گرفتی مثلا سینه زدن،دست دادن و کلی کلمات نامفهوم به زبان میاری که تقریبا بعضی هاش رو میشه ترجمه کرد عزیزدلم .

 

خوب عزیزم،اینم چند عکس که هر کدوم کلی حرف واسه گفتن دارن:

 

 

 عاشق عینک هستی و روی چشم که ببینی می خوای  اونو برداری حتی روی چشمهای خودت عزیزم.

 

 

 ببین چه ناز لالا کردی خوشگلمفرشتهکوچولوی من.

 

 

 

 

 دست وپای کوچولوی رستا  جون در یک سالگی،چقدر کوچولون رستای من.

 

خوب بریم چند تا عکس خیلی خوشگل رو با هم ببینیم باشه دخترم.............

 

 

 قربون اون خنده هات بشم عزیزمبغلبغلماچماچ

 

رستا جون من در حال نگاه کردن

رستا خانم میتونه برا یکی دو دقیقه به تنهایی روی پاهاش بایسته،جانمی جان.

 

 

 رستا جون در کنار ببعی،آخی جون دلم داری باهاش بازی میکنی ....

 

 

 

 

 فدای تو بشه مامان با اون خنده های خوشگل و بامزه.

 

 رستای من چقدر اینجا بانمک خندیدی مامان جون،ببین توی این عکس چهار تا دندونات به وضوح دیده شدند عزیزکم.

 

دیدی خوشگلم چقدر توی عکسهات ناز شده بودی مثل خودت.

اینم یه عالمه بوس واسه رستای خودم بوووووووووووسماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

مامان جون واست تعریف کنم چند شب  پیش که بامامانی و خاله جون توی یه شب بارونی خیلی قشنگ  به رستوران رفته بودیم این عکسها رو ازت شکار کردیم آخه خیلی شیطون شده بودی و کارهای بامزه ای انجام میدادی و من و خاله جون هم از فرصت استفاده کردیم و تا تونستیم فیلم و عکس گرفتیم این هم چند مورد ذکر شده......

 آفرین به دخترم چه خوب به دوربین نگاه کردی.

 

 

 داری دست میزنی عزیزم،آهان اینجا رو مامانی داشتن میگفتن آفرین به رستا که شمام واسه خودت دست زدی آره عزیزم.

 

 

 

گارد گرفتی دخترم.

 

جانممممممممممممممممم می خندی مامان.

 

قربونت برم الهی عزیزم،جیگرت برم من،دست زدنشو ببییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین.خودتو لوس نکن نازنازی من.

 

 

 

 

خنده و گریه که با هم باشه این شکلی میشی ببین عزیزدلم،اینجا یه کم داشتی بهانه میگرفتی، نمیدونستی بخندی یا گریه کنی اینم نتیجه دو تا کار رو با هم انجام دادن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهسا
16 آذر 92 10:23
قربون شکل ماهت برم خدا حفظت کنه عزیزم ................ زود به زود بیا ببینمت ممنون خاله مهربونم.
خاله مهسا
11 دی 92 17:43
سلام عزیز دلم امیدوارم امام حسین همیشه یار ویاورت باشه....... سلام خاله جون ان شاالله امام حسین پشت و پناه شما هم باشد.