سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

رستای بی همتای من

رویش دو دندان نیش پایین

1393/2/26 19:28
نویسنده : مامان
432 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم،چند روز هستش که متوجه درآمدن دو دندان نیشت شدیم،مبارکت باشه دخترم،در حال حاضر شماچهارده عدد مروارید سفید توی صدف خوشگلت داری.

 

 

 

خوب بگذریم،چند تا چیز رو میخوام واست بگم عزیزم،هر روز که بزرگتر میشی به شیطنتهات هم اضافه میشه،دیگه در روز نمیتونم به کارهام برسم و باید دائم در خدمت شما باشم،اگر یه کوچولو از پیشت برم دنبالم میای و هر جا برم منو پیدا میکنی،یا باید باهات بازی کنم و یا برات کتاب بخونم،قبلا اینطوی نبودی و خودت رو سرگرم میکردی و با اسباب بازیهات بازی میکردی اما الان که عاقل تر شدی این کارو انجام نمیدی،

آخه مامان جون من کلی کار دارم که باید انجام بدم  ولی شما نمیگذاری که من اونارو انجامشون بدم...........

باشه اشکال نداره،منم سعی میکنم یک جوری برنامه ریزی کنم که در طول روز تمام وقت در اختیار دختر گلم باشم.

 

دختر شیرین زبون و خوش زبون من،که وقتی من در حال صحبت باتلفن هستم گوشی رو برمیداری  و پشت سر هم با اون صدای نرم و لطیفت میگی الو الو الو الووووووووووووووووو

اینجارو میخواستم صدای الو گفتنت رو بگذارم ولی .....

 هر چقدر تلاش کردم نشد که صدات رو بگذارم توی این قسمت حیف شد.

 ناراحتناراحتسوالسوال

راستی مورچه رو که میبینی میگی مونو،جان د لم  مو رچه عزیزم نه مونو،قربونت برم،بعد که بزرگ شدی متوجه میشی که مونو در درس شیمی به معنی عددیک هست عزیزم.

 

راستی سه تا عدد یک دو سه رو یاد گرفتی و بهشون میگی:اک ،دو،سه ،مثلا تابت رو هل میدی و میگی یک دو سه ویا از روی مبل پایین میای و میگی اک دو سه ،اینقدر بانمک و خوشگل میگی که هیچ گونه نمیشه توصیف کرد عزیزدلم.

 

جانماز رو هم میشناسی و  چند روز هست که موقع خوندن نماز تو واسمون جانماز رو از توی کمدی که کاملا بهش دسترسی داری میاری،قربونت برم مامان جون.

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله مرضیه
10 اردیبهشت 93 12:21
سلام رستای خوشگلم فدای اون دندونات و خودت خیلی خوشحالم هفته دیگه میبینمت و یه عالمه میخورم تو رو
ajij
27 اردیبهشت 93 14:12
سلام مامانی ماشالله چه دخمل ناز و بامزه اي داري خدا حفظش کنه ااااااااااااااااااااااای جانــــَــــــــــم عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک سلام باشه حتما ان شاالله هرچیزیز بهترینه براتون اتفاق بیافته. دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي