سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رستای بی همتای من

احیا

1392/5/30 14:29
نویسنده : مامان
191 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم پارسال مثل چنین شبی که احیای شب 21 ماه رمضان بود تو توی شکمم بودی و با هم به احیا رفتیم یادش بخیر. امسال دوازده ماه از اون تاریخ میگذره که از شکمم بیرون اومدی و ده ماهگی رو پشت سر گذاشتی عزیزکم.

دختر خوشگلم امشب خیلی واست دعا کردم الهی که همیشه سلامت و حوشبخت باشی.

در ضمن امشب سالگرد بابا بزرگ مهربون هم میشه،خدا رحمتشون کنه جا شون خیلی در بین ما خالی هست.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هانیه
4 شهریور 92 19:16
سلام رستا جونم
حالت خوبه خوشگل خانوم؟اردبیل خوش میگذره؟
میدونستی من تنهام؟چون فاطمه جون رفته اردو!
خیلی دلم برات تنگه.کی میای پیش من کوچولوی ناز؟ای کاش میتونستی خودت با اون دست های کوچولو ت برام جوابتو بنویسی!
خیلی دوستت دارم



سلام خاله جون جاتون خیلی خالی بو،آخی!برگشتیم حتما بیاید جم منتظریم