سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رستای بی همتای من

عکسهای تولد رستا خانمی

1392/8/2 13:00
نویسنده : مامان
4,088 بازدید
اشتراک گذاری

تولدهورا تولدهورا تولدت مبارک عزیزم قلب

HAPPY BIRTHDAY MY DEAR GIRL

اینم کارت دعوت تولد عزیزم :

 

 رستا جان مامانم،قبل از هر چیز میخواستم اینو بدونی که گرفتن تولد یک سالگی خیلی سخته چونکه نه میتونستم تورو تنها رها کنم و روی مبل بشونم و نه میتونستم به تنهایی ازت عکس بگیرم چون دائم در حال جنب و جوش بودی عزیزم بنابراین تعداد عکسهایی که تونستم بگیرم خیلی کم هست  و اکثر عکسها با هم هستیم که در اینجا نمیشه گذاشت. قبل از اومدن تمام مهمونها دو تا موقعیت عکس پیش اومد که ازت گرفتم ولی حدودا یک ساعت و نیم فیلم گرفته شد که خیلی هم خوب شده سر فرصت حتما واست میکس میکنم عزیزم.

 

اینم کیک تولدت عزیزم، ببین یه نی نی خوشگل مثل خودت که تازه یاد گرفته چار دست و پا بره جون دلم عزیزم.

 

ببین اینجا هم مجبور شدم شما رو بگذارم توی روروک تا شیطونی نکنی و چیزهای روی میز رو بر نداری !!!!

اینم آقا پارسا هستش که مامان پارسا جون ازتون عکس گرفتن.

عزیزم این هم دوستات که واسه تولد اومده بودند از راست به چپ اسماشون رو واست میگم:

پارسا جون،رستا خوشگلم،آیشن جون،آقا محمد امین،سارینا خانم و دیانا جون که روی پای خواهرش نشسته.

وای چقدر برف هورا هورااینم برف شادی واسه رستا جونم  که  حسابی نظرت رو جلب کرده بود. قربون نگاهت برم عزیزم. 

راستی کادوی بابا جون هم یه سکه کامل با یه پالتو خوشگل،کادوی من هم یه سکه با یه سارافون خوشگل که قبلا از تهران واست خریده بودم.مبارکت باشه عزیزم .ماچماچماچماچ

این چند عکس رو هم آخر شب با بابایی ازت گرفتیم نازگلم.

ان شاء الله صدمین سالگرد تولدت رو جشن بگیری عزیزدلم ،کوچولوی مهروی من ،ماه تابان من.

همه چیز توی مراسم تولدت خوب بود به جز اینکه شرایط گرفتن عکس اونجوری که دلم می خواست پیش نیومد، آخه قرار نبود الان گرفته بشه و می خواستیم که سر فرصت جشن بگیریم و بعد اینکه هنوز شما خیلی کوشولویی و نمی شد با برنامه ریزی قبلی کارها رو پیش برد،قول میدم سالهای دیگه جبران کنم  مامان جون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مهسا
2 آبان 92 9:03
عزیزمی قربونت برم انشاالله همیشه شاد باشی یکبار دیگه تولدت مبارک باشه عزیزم






سلام خاله جونم مرسی که همیشه به وبلاگ من سر میزنید و واسم پیام میگذارید دوستون دارم