سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رستای بی همتای من

عیدت مبارک عزیزم

1392/8/1 15:47
نویسنده : مامان
228 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلم،سیده رستایم این عید بزرگ را به تو  تبریک می گویم.قلبلبخندقلب

این دومین عید غدیری است که تو در کنار مایی،پارسال خیلی کوچولو بودی و هنوز یک ماهه نشده بودی و من هنوز موفق به درست کردن وبلاگ نشده بودم.

 سیده رستای من این عید مخصوص ما سیدهاست و تو باید به خودت افتخار کنی که این نعمت بزرگ نصیبت شده و تمام خانواده من و پدرت سید هستند و از این جهت به ما سید طباطبایی گفته میشود و باری هم که بر دوش ماست خیلی سنگین  هست.

دختر عزیز تر از جانم امیدوارم و از خداوند می خواهم که  علی وار زندگی کنی و از این امام و مولای بزرگوار در انجام کارهایت کمک بگیری تا ایشان هم دست تو را بگیرند و تو را به بهترین درجات معنوی و مادی برسانند و ما نیز به تو افتخار کنیم.

از همین جا این عید بزرگ رو به مامان خودم هم تبریک میگم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مهسا
2 آبان 92 9:09
الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت علی بن ابیطالب
عیدت مبارک قشنگم



سلام خاله عزیزم عید شما هم مبارک باشه فاطمه و هانیه رو هم ببوسید.