سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رستای بی همتای من

گلچین عکسها

1392/11/12 14:00
نویسنده : مامان
689 بازدید
اشتراک گذاری

 

شاد که باشی دنیا دوباره از آن من است عزیزم.

سلام دختر یکی یه دونه من،امیدوارم الان در هر سن و اندازه ای که در حال خوندن این متن هستی شاد باشی و شرایط زندگی کاملا بر وفق مرادت باشه که شاد بودن و خوشبختی تو بزرگترین آرزوی قلبی من است.

 

میخوام واست چند تا از عکسهای خوشگل و اونهایی که مربوط به ماه گذشته یعنی اواخر پانزده ماهگی میشن رو بگذارم  تک ستاره زندگی من عشق مامان.

 

 

 

زبونشو ببین، زبانقربون اون زبون کوچولوی تو بشم.

 

 

رستا جونم توی این عکس انگاری داری  با تلفن صحبت میکنی عزیزمممممممممممممم.

 

 

 

 

عزیزم اینجارو ببین،پدرام تو رو بغل کرده و با سختی نگهت داشته آخی عزیزم.

 

 

مامان جون دائم میرفتی جلو تلویزیون و از نزدیک نگاه میکردی و از طرف دیگه جای انگشتات و دستت روی میز تلویزیون خاله مونده بود،آخه عزیزم  خدای نکرده چشمات ضعیف میشن فدات شم. 

 

 

ایستادی مامان،آفرین به دختر زرنگم،ای بابا خودکارو واسه چی برداشتییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

عینکشو ببین،یادت میاد عینکت رو که به چشمت میذاشتم برمیداشتی،الان که بزرگتر شدی دیگه اینکارو انجام نمیدی عزیزم.

 

 

 

 

 الهی مامان فدای تو بشه که ایستادی دختر گلم.

 

 

رستای عزیزتر از جانم من خیلی تو رو دوست دارم و این دوست داشتنم قابل توصیف نیست  از خداجون میخوام که همیشه سالم و خوشبخت و  سربلند باشی.

خدایا ممنونم که رستا رو به ما دادی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهسا
27 دی 92 19:13
جان دلم عزیزم هر وقت عکساتو میبینم بیشتر دلم تنگ میشه . خداپشت و پناهت باشه انشاالله ... ممنونم خاله جونم پس کی تشریف میارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله مهسا
7 بهمن 92 19:36
سلام عزیز دلم این روزها خیلی ناراحتم که مریض شدی انشاالله زود خوب بشی ....ازراه دور میبوسمت .... خداپشت وپناهت باشه عزیزم. ممنونم خاله خوب و مهربونم