سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

رستای بی همتای من

رستا در کلاس نقاشی

1392/11/12 14:59
نویسنده : مامان
404 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مامانی امیدوارم الان در هر موقعیتی که هستی خوب خوب خوب باشی،توی مطالب قبل ذکر کرده بودم که بابا جون چند روزی رو به تهران رفته بودند و ما تنها بودیم،عصر روز چهارشنبه من کلاس رنگ روغن داشتم و شما رو باید با خودم می بردم،وقتی که وارد کلاس شدیم همه بچه ها به سمتت اومدن و کلی ذوق کردند و گفتند چقدر ماشاالله خوشگله،خلاصه کلی مربی نقاشی که خیلی هم خانم خوب و دوست داشتنی هستند پیشت اومدند و تو رو بغل کردند و از اسم زیبایی که داری تعریف کردند.

تقریبا نیمی از زمان که گذشت خسته شدی و تلاش میکردی که از گالسکه پایین بیای و در آخر مجبور شدم که تو رو بیرون بیارم،آخه میخواستی وسط کلاس راه بری و من میترسیدم که تابلو بچه ها رو که روی پایه قرار داشت   و مشغول کار کردن بودند با راه رفتنت به اونها برخورد کنی،خلاصه بگم که بالاخره شروع کردی به راه رفتن خیلی خوشحال شدی که به هدفت رسیدی عزیزم،در حال قدم زدن در کلاس خواستم ازت عکس بگیرم که یهو خواستی بیافتی و من مجبور شدم که عکس گرفتن رو کات کنم فقط زمانی که مشغول بازی کردن با بچه های دیگه بودی ازت فیلم گرفتم.

عزیزم این ترم کلاس که تمام شد یک سورپرایز خوب واست دارم که مطمئنم با دیدنش خوشحال میشی بعدا اون رو در پستهای بعدی خواهی دید عزیزم.

آخر کلاس خانم مربی گفتند که حتما امشب واسه رستا جون اسفند بسوزون و واسش صدقه بده و من این کار رو انجام دادم.

دختر گلم تو بی نظیریییییییییییییییییییی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)