سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

رستای بی همتای من

پایان دو سال و یک ماهگی

1393/8/24 9:08
نویسنده : مامان
597 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام گل قشنگم،خانومم.

اولین ماه بعد از دو سالگیت رو به خوبی و با کلی کارهای جدید پشت سر گذاشتی،امیدوارم که توی تمام سالهای زندگیت بتونی بهترین باشی عزیزم.

 

 

 

 

 

رستای دلبندم این روزها داره به سرعت میگذره و تو داری بزرگ و بزرگتر میشی،امیدوارم  منم بتونم از این فرصتها در جهت ارتقای رشد ذهنی و فکری شما استفاده کنم.

 

یه عالمه چیزهای خوب و جدید یاد گرفتی و کلمات جدیدی رو هم به زبون میاری عزیزدلم:کلمات بابا،مامان،خاله،شیر،آب،رستا،ماه،دست و عمو رو وقتی روی بورد مینویسیم خیلی سریع و خوب میگی که چی نوشته شده دختر باهوشم ،مامان فدات شه الهی عزیزم.

 

 

 

 

 

 

 

چند تا جمله و کلمه رو هم میتونی بگی:مامان بیا،بابا بیا،منم میخوام،بخوابه،به عروسکت هم میگی خوابه،به لامپ میگی پانته،جاااااااااااااااااااانم ،پارک رو پاسا تلفظ میکنی.

 

 

 

دستت رو میگذاری روی بینیت و میگی هیس هیس............

 

به اسم خودت هم میگی دستا،ازت که بپرسیم عزیز بابا و مامان یا چیزهای دیگه......................کیه میگی دستا.

 

تو کارهای خونه هم کلی به مامان کمک میکنی عزیزم،مثلا وقتی میخوام ظرفها رو ازظرفشویی بیرون بیارم تو هم اونا رو کمکم بیرون میاری و بهم میدی، تازگی هم یاد گرفتی که در کابینت رو باز کنی و ظرفها رو سرجاشون بگذاری،تازه هر از گاهی خودت میری سر کابینت و ظرف بر میداری و یعنی داری غذا درست میکنی واسه خودت کدبانوی مامان.

 

عروسک بازی رو هم دوست داری اونو بغلش میکنی و چون که چشماشو بسته دائم  راه میری و میگی خوابه خوابه،قربونت بشم.

 

 

 

موقع خندیدن هم دستت رو جلوی دهنت میگیری.

 

 

 

 

 

 

اینجا رو هم دستکش ظرفشویی رو برداشتی و داری...............

 

 

 

 

 

از کارها و رفتارهای خاص هم هر چی بگم کم گفتم فقط باید بود و دید،میری  روی مبل یک نفره میخوابی و پاهات رو میگذاری روی دسته مبل و دستت رو میگذاری روی صورتت و میگی هوووووووم هووووووووووم انگار که داری گریه میکنی و میخوای که ما رو به سمت خودت بکشونی و لوس بشی،قربون دختر بانمک و نازم بشم که اینقدر کارهای جذاب و جالب انجام میده،کجاشو دیدی...............

 

 

 در ضمن خیلی هم خودتو برا بابا لوس میکنی و ناز،خوب دیگه دختری و بابایی دیگه.

 

 

 

اینجا هم که لبات گواهی میدن از خوردن زیتون پرورده،عاشقش هستی عزیزمممممممممم.  

 

 

وقتی هم  چیزیو میبینی که ازش متعجب میشی یا کاری رو انجام میدی که میدونی ممکنه من دعوات کنم میگی وای بعضی مواقع هم به وای میگی فای،جوووووووووووووووون دلم عزیزم دختر خوشمزه مامان.

 

 

 

 

 

 

 

آب رو هم خیلی دوست داری قربون اون آب خوردنت بشم.

 

 

 

 

 راستی داشت یادم میرفت،چند روزه یاد گرفتی که در خونه رو باز کنی و میخوای خودت بری توی پارک،خیلی باید حواسم باشه،حتما باید درو قفل کنم یه وقت درو باز نکنی . 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)