سیده رستاسیده رستا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

رستای بی همتای من

دیماه 93 و رستا جون

1393/10/25 23:20
نویسنده : مامان
683 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلاااااااااااااااااااااااااام به دختر کوچولوی خودم با اون موهای خوش رنگ موج دارش.

 

سلام به روی ماه دختر نازم،امیدوارم که تونسته باشم تا الان با نوشتن مطالب  احساس  خوبی رو بهت منتقل کرده باشم عزیزم.

 

 

 

رستا جون عزیزم بابت تآخیر منو ببخش،چند روزی رفته بودیم مسافرت و نتونستم که سر وقت مطالب این پست رو بگذارم.

 

 

عزیزم ماه گذشته پیشرفت زیادی در چند زمینه  داشتی،هم از لحاظ صحبت کردن و هم اینکه تقریبا  در زمینه دستشویی رفتن،مثلا موقعی که پوشک نیستی بهمون اطلاع میدی و یه صندلی دستشویی هم واست گرفتم که روی اون بشینی.

 

 

 

 دختر خااااااااااااااانومم،عزیزم

 

شال مامانو پوشیدی؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

کلمات و جملات جدیدی رو یاد گرفتی و کاملا صحیح ادا میکنی:بابا پاشو بیا،تند تند(وقتی سوار گالسکه یا تاب هستی) موتور میاد،ماشین پلیس ،نکن،کوه،تونل،قاشق،گوشت،پلو،خودم،غذا،یک دو سه ،پول،پایین،خانه،دمپایی،مامان بیا بازی، البته بعضی وقتها به بازی میگی باسی،یک سری از کلمات و جملات هم هستند که مثل طوطی بعد از ما تکرار میکنی. 

 

 

 

 

افتافتم(افتادم)، نات (نیست)، لابویل (موبایل)، تبوتر(کبوتر)،پارت (پارک)،بتنی(بستنی)، پانتون(پالتو)، خوشجل(خوشگل)،تفش(کفش)،قمی(قمری)،گوبه(گربه)،بابا جون بهت یاد داده که بگی رستا خوشتل یا مامان ..............................قربونت بشم عزیزم چقدر بانمک کلمات رو اشتباه تلفظ میکنی.

 

 

 دختر خوب و مهربونم،موقع خرید  تو هم میخوای که بهم کمک بدی و  حتما باید یکی از اون نایلونارو  دستت بگیری،اونوقت منم مجبور میشم که اونو سبک کنم تا بتونی کشون کشون بیاری.چشمک

 

 

در مورد غذا خوردنت هم بگم که خدارو شکر خیلی خوب شده ،از اونجا که عاشق خوردن دلستری،دستمون رو خوندی و وقتی ازت قایم میکنیم خودت میری زیر میز و صندلی دنبالش میگیردی و بعد میگی پیشی خورد،قربونت بشم عزیزم.بوس

 

 

 

 

 

میری روی میز غذا خوری و ...............

 

 

 

 

 

 شکلات تلخ رو هم خیلی دوست داری،اما مامان جون خوردن زیاد شکلات دندوناتو خراب میکنه،چندین بار شکلات برمیداشتی و توی دستت میگرفتی که من نبینم این حالتت خیلی بانمک بود،اما الان دیگه اینکارو انجام نمیدی.خوشمزه

 

 

اینجا هم در حال خوردن پفیلا هستی عزیزم،قربون اون خوردنت بشم،نوش جووووونت.

 

 

 

 

 یه بازی خوب توی گوشیم  دارم که خیلی دوسش داری ،ماهرانه وارد میشی و  پیدا میکنی ، به این صورت که عکسهای حیوانات و اشیاء مختلف رو از روی  سایشون پیدا میکنی و سر جاشون میگذاری دختر باهوشم.

 

 

اینجارو ببین چه کار خطرناکی انجام  دادی،آخه واسه چی نشستی توی کمد وروجک من.

 

 

 

 

 راستی توی ماه گذشته چند بار به شهربازی سر پوشیده رنگین کمان رفتی و کلی با وسایل بازی کردی،آخه هوا  سرد بود و نمیشد به پارک رفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیزم سومین شب یلدا رو هم پشت سر گذاشتی.

 

 

 

 

 

 

 

 اینجا هم داشتی به بابا جون در کاشتن گل توی باعچه کمک میکردی عشق من.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آیسان ، ترانه
21 بهمن 93 17:49
به هوای آرزوهایت اسپندی دود میکنم که دور باشد چشم بد از چشمهای مهربانت اگه دوست داشتید به وب من وخواهر کوشولوم هم بیایید